Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Erkal - Seviyorum Mu Ne

Ne zaman elimi tutsan yüzüme baksan
Bakamıyorum utanıyorum kızarıyorum
Ben seni seviyorum mu ne?
Ne zaman açık saçık giyinsen
Kıskanıyorum kıskanıyorum
Kıskanıyorum
Ben seni seviyorum mu ne?

Allah kahretsin yine yine
Bağlanıyorum bağlanıyorum
Bağlanıyorum mu ne?

Ne zaman gitsen buralardan
Hep özlüyorum hep istiyorum
Hep bekliyorum
Ben seni seviyorum mu ne?
Ne zaman ağlasan kendimi
Tutamıyorum tutamıyorum
Ve ağlıyorum
Ben seni seviyorum mu ne?

Alışkanlığım oldun unutkanlığım sen
Korkularım kaygılarım sen
Ne kadar aşk'tan ağzım yansada
Üfleyemiyorum yoğurdu bu kez
Bilmem ki...
Aşkımsın mı? Canımsın mısın?

Söz-Müzik: İbrahim Erkal
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Erkal - Seviyorum Mu Ne. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-erkal-seviyorum-mu-ne.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Erkal - Seviyorum Mu Ne"

Yorum Gönder