Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ertuğ Ergin - Dayanamam

seni ben çok sevdim sevdim ama anlamadım
yüzüne baktım belkide bir mucize aradım
dipsiz deniz gibi tehlikeli gözlerine daldım
canımı kurtarırken ben aşkımı sende mi bıraktım

mucize yaşarken canım gibi severken
kapandı bu yüreğim gözlerine bakarken

dayanamam ben sana bitanem
dayanamam ben buna bitanem
herşeyi sana bıraktım
tek ihtiyacım sensin aşkım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ertuğ Ergin - Dayanamam. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ertug-ergin-dayanamam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ertuğ Ergin - Dayanamam"

Yorum Gönder