Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hakan Peker - Giderim Buradan

Hakan Peker - Giderim Buradan



Hani olamazdın başkasıyla
Duyduklarım yalanmı
Unutmuşsun gördüm seni
Bu kadarda kolaymı

Vazgeçemedim çok ağladım
Bir an olsun unutamadım
Seni bensiz tek başına
Yapayalnız bırakamadım
Sense güldün göz yaşıma
Ben bu duruma alışamadım

Giderim buradan aşkların sıradan
Beni sen terkettin yolun açık olsun
Çok sevdim ama çok sevdim
Sana yemin ederim beni hak etmedin

Bi tanemdim bebeğimdin
Seviyordum aldatmadım
Kolay değil çekip gitmek
Zor olan hiç ben olmadım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hakan Peker - Giderim Buradan. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hakan-peker-giderim-buradan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hakan Peker - Giderim Buradan"

Yorum Gönder