Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hodlu Noksani - Benziyor (Bugün Seyran Ettim)

Bugün seyran ettim ben bir güzeli
Emsali bulunmaz güle benziyor
Kaşları bent eder gökte bulutu
Derde derman olan yele benziyor

Bu melek simalar göreni yakar
Bir clefa görenler yoluna bakar
Sanki bir şimşektir üstüme çakar
Bence bu dünyalık güle benziyor

Saçları örülmüş ibrişim sırma
Kimsede görünmez giydiği forma
Yanaklar pembe gül kırmızı elma
Sağda solda çifte hala benziyor

Bilmem bulmuş mudur acep dengini
Mümkün değil tarif etmek rengini
Halların altında gördüm engini
Koynundaki çifte bala benziyor

Günah olur söyler isem yalanı
Top bilezik kaplamıştır kolunu
Süt beyaz kar gibi gördüm elini
Yalancı dünyalık mala benziyor

Gören göz göremez sol ile sağı
Cennete misaldir göğsünün bağı
Eridi kalmadı yüreğim yağı
Uzak durur benden ele benziyor

Aslını sordum ki bir peri peyker
Yaz bahar ayında yağmış pembe kar
Aradım gönlünü biraz gönlü var
Noksani kapacak sele benziyor
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hodlu Noksani - Benziyor (Bugün Seyran Ettim). Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hodlu-noksani-benziyor-bugun-seyran.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hodlu Noksani - Benziyor (Bugün Seyran Ettim)"

Yorum Gönder